Buch, Englisch, 138 Seiten, Previously published in hardcover, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 2006 g
Buch, Englisch, 138 Seiten, Previously published in hardcover, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 2006 g
ISBN: 978-1-349-95408-7
Verlag: PALGRAVE PIVOT
This book uses different models developed and established through international business experiences to determine the relevant strategy in the global market. It illustrates each model through real, successful case studies of globalization of factor, efficiency, and innovation-driven SMEs. It will benefit scholars of entrepreneurship, international business, regional development as well as managers, governmental institutions, and regional development, and consultants to SMEs.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Internationales Management
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaften Interdisziplinär Globalisierung
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Internationale Wirtschaft Wirtschaftliche Globalisierung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Kleine und Mittlere Unternehmen
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
Weitere Infos & Material
1. Global market and SMEs.- 2.Public Policy.- 3. SMEs and Globalization.- 4. Models for SMEs globalization.