Buch, Englisch, Band 1, 252 Seiten, Paperback, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 4102 g
Proceedings of the 13th Eurasia Business and Economics Society Conference
Buch, Englisch, Band 1, 252 Seiten, Paperback, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 4102 g
Reihe: Eurasian Studies in Business and Economics
ISBN: 978-3-319-36712-5
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Finanzsektor & Finanzdienstleistungen Finanzsektor & Finanzdienstleistungen: Allgemeines
- Wirtschaftswissenschaften Finanzsektor & Finanzdienstleistungen Bankwirtschaft
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Forschung & Entwicklung (F&E), Innovation
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Personalwesen, Human Resource Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensführung
Weitere Infos & Material
How Polish Firms Use the EU Funds for Innovative Projects?.- Competitive Intelligence Among SMEs.- Workplace Bullying in Malaysia.- Team Context and Team Performance.- Discussion Frames in Motherhood Blogs.- Strategic Partnerships in the Construction Industry in Latvia.- A Proposed Biometrics Technologies Implementation in Malaysia Internet Banking Services.- Innovation Management and Innovation Potential of Croatian SMEs.- The Quality Characteristics of the Financial Information Between Requirement and Utility.- Instilling Malaysian Consumers' Mind-Set in Accepting GST.- Development of Innovative Activity in Russia.- Political Economy of Innovation and Export Performance in the Emergence Market in the Light of the Regulations.- Towards Destination Stewardship.- Global Factors of World Development.- Intra-Market Linkages Among Civets Stock Markets.- Social Capital and Information Sharing.- The Impact of Vertical Specialization on the Agglomeration of China's Manufacturing Sector.- Existing Technologies in Online Job Matching Tools and Their Potential Usage for Disadvantaged People.- Using Conjoint Analysis to Determine the Requirements of Different Users for Designing Online Solution Tools.