Kapoor / Kulshrestha | Branding and Sustainable Competitive Advantage | Buch | 978-1-61350-171-9 | sack.de

Buch, Englisch, 294 Seiten, HC gerader Rücken kaschiert, Format (B × H): 221 mm x 286 mm, Gewicht: 1012 g

Kapoor / Kulshrestha

Branding and Sustainable Competitive Advantage

Building Virtual Presence

Buch, Englisch, 294 Seiten, HC gerader Rücken kaschiert, Format (B × H): 221 mm x 286 mm, Gewicht: 1012 g

ISBN: 978-1-61350-171-9
Verlag: Business Science Reference


Branding and Sustainable Competitive Advantage: Building Virtual Presence explores the processes involved in managing brands for long-term sustainable competitive advantage. Managers, professionals, and researchers will better understand the importance of consumers’ perceptions in brand management, gain insight into the interface of positioning and branding, learn about the management of brands over time and in digital and virtual worlds, be able to name new products and brand extensions, and discover how marketers develop and apply strategies to position their brands.
Kapoor / Kulshrestha Branding and Sustainable Competitive Advantage jetzt bestellen!
Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.