Bronner / Hirt / Ringe | Audio Branding Yearbook 2014/2015 | Buch | 978-3-8487-1733-0 | sack.de

Buch, Englisch, 155 Seiten, broschiert, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 215 g

Bronner / Hirt / Ringe

Audio Branding Yearbook 2014/2015

((( ABA ))) Audio Branding Academy

Buch, Englisch, 155 Seiten, broschiert, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 215 g

ISBN: 978-3-8487-1733-0
Verlag: Nomos


The 2015 Audio Branding Awards took place in Berlin at Humboldt University. On the Award day, the finalists of the Awards, selected by an international expert jury, presented their best-practice cases to the international expert audience. At the following Award gala, the winners were announced.

On the Academy Day, four half-day workshops with education opportunities for newcomers and professionals were offered. Topics included basics of audio branding, licensing and legal matters and testing music in advertising.
In this Yearbook, you will find the proceedings of the Audio Branding Awards. It contains a comprehensive summary article, award case studies, articles about licensing and legal matters, testing music in advertising and music and return on investment.
Bronner / Hirt / Ringe Audio Branding Yearbook 2014/2015 jetzt bestellen!
Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.