Buch, Englisch, 155 Seiten, broschiert, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 215 g
((( ABA ))) Audio Branding Academy
Buch, Englisch, 155 Seiten, broschiert, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 215 g
ISBN: 978-3-8487-1733-0
Verlag: Nomos
On the Academy Day, four half-day workshops with education opportunities for newcomers and professionals were offered. Topics included basics of audio branding, licensing and legal matters and testing music in advertising.
In this Yearbook, you will find the proceedings of the Audio Branding Awards. It contains a comprehensive summary article, award case studies, articles about licensing and legal matters, testing music in advertising and music and return on investment.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Geisteswissenschaften Design Corporate Design, Corporate Identity
- Rechtswissenschaften Wirtschaftsrecht Urheberrecht Kunst-, Musik-, Verlags- und Theaterrecht
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Medienwissenschaften Werbung & Gesellschaft
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Medien-, Informations und Kommunikationswirtschaft Musikindustrie
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Medienwissenschaften Medien & Gesellschaft, Medienwirkungsforschung
- Geisteswissenschaften Musikwissenschaft Musikwissenschaft Allgemein Musikindustrie