Burmann / Schade / Riley | Identity-Based Brand Management | Buch | sack.de

Burmann / Schade / Riley Identity-Based Brand Management



Fundamentals-Strategy-Implementation-Controlling

1. Auflage 2017, 316 Seiten, Kartoniert, Paperback, Format (B × H): 168 mm x 240 mm, Gewicht: 5508 g
ISBN: 978-3-658-13560-7
Verlag: Springer


Burmann / Schade / Riley Identity-Based Brand Management

This textbook provides a theoretically based and comprehensive overview of the identity-based brand management. The focus is on the design of brand identity as the internal side of a brand and the resulting external brand image amongst buyers and other external audiences. The authors show that the concept of identity-based brand management has proven to be the most efficient management model to make brands a success. Numerous illustrative practicable examples demonstrate its applicability.

The content

- Foundation of identity-based brand management
- The concept of identity-based brand management

- Strategic brand management

- Operational brand management

- Identity-based brand controlling

- Identity-based trademark protection
- International identity-based brand management

Zielgruppe


Upper undergraduate

Weitere Infos & Material


The foundation of identity-based brand management.- The concept of identity-based brand management.- Strategic brand management.- Operational brand management.- Identity-based brand controlling.- Identity-based trademark protection.- International identity-based brand management.


Halaszovich, Tilo
Prof. Dr. Christoph Burmann is the holder of the Chair of Innovative Brand Management (LiM) at the University of Bremen/Germany.
Dr. Nicola Riley is post-doc at the Chair of Innovative Brand Management (LiM) at the University of Bremen/Germany.
Dr. Tilo Halaszovich is post-doc at the Chair of International Management and Governance (IMG) at the University of Bremen/Germany.
Dr. Michael Schade is post-doc at the Chair of Innovative Brand Management (LiM) at the University of Bremen/Germany.




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen

Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.