Buch, Englisch, 268 Seiten, Format (B × H): 145 mm x 224 mm, Gewicht: 449 g
Reihe: The New Rich in Asia
Lifestyle and Identities
Buch, Englisch, 268 Seiten, Format (B × H): 145 mm x 224 mm, Gewicht: 449 g
Reihe: The New Rich in Asia
ISBN: 978-0-415-21311-0
Verlag: Taylor & Francis
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Regierungspolitik Umwelt- und Gesundheitspolitik
- Geowissenschaften Umweltwissenschaften Umweltpolitik, Umweltprotokoll
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Volkswirtschaftslehre Allgemein Makroökonomie
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaften Interdisziplinär Entwicklungsstudien
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Internationale Beziehungen Entwicklungspolitik, Nord-Süd Beziehungen
Weitere Infos & Material
1. Consuming Asians: Ideas and Issues, Chua Beng Huat 2. Malaysia: Power Shifts and The Matrix of Consumption, Rokiah Talib 3. Changing Lifestyles and Consumption Patterns of South Korean Middle Class and New Generation, Seung-Kuk Kim 4. Economic Development and Changing Patterns of Consumption in Urban China, Chengze Simon Fan 5. Middle Class Formation and Comsumption in Hong Kong, Annie Hau-nung Chan 6. Global Lifestyles under Local Conditions: The New Indonesian Middle Class, Solvay Gerke 7. The Formation and Consumption of KTV in Taiwan, Kuan-Hsing Chen 8. Singaporeans Ingesting McDonald's 9. Japan Consumes 'America': From Symbol to System, Shunya Yoshimi 10. The Anomic World of the High Consumers: Fashion and Cultural Formation, Joanne Finkelstein