Doganis / Doganis | Airport Business | Buch | sack.de

Doganis / Doganis Airport Business



1. Auflage 1992, 240 Seiten, Gebunden, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 517 g
ISBN: 978-0-415-07877-1
Verlag: Taylor & Francis


Doganis / Doganis Airport Business

Starting from the premise that airports can be run as commercial successes, The Airport Business aims to place the business as a whole within a conceptual framework. The author examines the major issues facing airports throughout the world, and offers an insight into how to deal with the major economic and financial difficulties that are likely to arise in the next decade.

Weitere Infos & Material


1. The Airport Business 2. Issues in Airport Management 3. Cost and Revenue Structures 4. Aeronautical Charges and Pricing Polices 5. Alternative Pricing Strategies 6. Developing a Commercial Strategy 7. Maximizing Concession Revenue 8. Monitoring Airport Performance 9. Airports in the United States (Anne Graham) 10. Airports in the Developing World


Doganis, Rigas
Consultant to the airline industry


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen

Ihre Nachricht*
Wie möchten Sie kontaktiert werden?
Anrede*
Titel
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Firma
Telefon
Fax
Bestellnr.
Kundennr.
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.