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Geschichtliche Themen

6  Treffer  für „Fundamentals of Medieval and Early Modern CultureISSN“


    O'Sullivan Chess in the Middle Ages and Early Modern Age

    A Fundamental Thought Paradigm of the Premodern World
    1. Auflage 2012
    Verlag: De Gruyter
    ISBN: 978-3-11-028881-0
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
    109,95 € (inkl. MwSt.)
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    Classen / Sandidge Friendship in the Middle Ages and Early Modern Age

    Explorations of a Fundamental Ethical Discourse
    1. Auflage 2011
    Verlag: De Gruyter
    ISBN: 978-3-11-025398-6
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
    250,00 € (inkl. MwSt.)
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    Classen Pleasure and Leisure in the Middle Ages and Early Modern Age

    Cultural-Historical Perspectives on Toys, Games, and Entertainment
    1. Auflage 2019
    Verlag: De Gruyter
    ISBN: 978-3-11-062370-3
    Medium: eBook
    Format: EPUB
    Kopierschutz: 6 - ePub Watermark
    199,95 € (inkl. MwSt.)
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    Classen Freedom, Imprisonment, and Slavery in the Pre-Modern World

    Cultural-Historical, Social-Literary, and Theoretical Reflections
    1. Auflage 2021
    Verlag: De Gruyter
    ISBN: 978-3-11-073185-9
    Medium: eBook
    Format: EPUB
    Kopierschutz: 6 - ePub Watermark
    134,95 € (inkl. MwSt.)
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    Connell Popular Opinion in the Middle Ages

    Channeling Public Ideas and Attitudes
    1. Auflage 2016
    Verlag: De Gruyter
    ISBN: 978-3-11-043217-6
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
    89,95 € (inkl. MwSt.)
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    Connell Popular Opinion in the Middle Ages

    Channeling Public Ideas and Attitudes
    1. Auflage 2016
    Verlag: De Gruyter
    ISBN: 978-3-11-043239-8
    Medium: eBook
    Format: EPUB
    Kopierschutz: 6 - ePub Watermark
    129,95 € (inkl. MwSt.)
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