Buch, Englisch, 360 Seiten, HC gerader Rücken kaschiert, Format (B × H): 221 mm x 286 mm, Gewicht: 1313 g
Buch, Englisch, 360 Seiten, HC gerader Rücken kaschiert, Format (B × H): 221 mm x 286 mm, Gewicht: 1313 g
ISBN: 978-1-5225-8434-6
Verlag: Business Science Reference
The Handbook of Research on International Travel Agency and Tour Operation Management gathers the latest methodologies, tools, models, and theories regarding tourism development and sustainability into one comprehensive reference source in order to promote, manage, and maximize the profitability potential of travel agencies and tour operation services. Featuring research on topics such as e-marketing, medical tourism, and online travel, this book provides travel agents, managers, industry professionals, researchers, academics, and students with the necessary resources to effectively develop and implement organizational strategies and models.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Internationale Wirtschaft
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Vertrieb
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Dienstleistungssektor & Branchen Tourismuswirtschaft, Gastgewerbe