Inkpen / Ramaswamy | Global Strategy | Buch | sack.de

Inkpen / Ramaswamy Global Strategy



Creating and Sustaining Advantage across Borders

Erscheinungsjahr 2005, 264 Seiten, Gebunden, Format (B × H): 164 mm x 241 mm, Gewicht: 581 g Reihe: Strategic Management (Oxford U
ISBN: 978-0-19-516720-7
Verlag: OXFORD UNIV PR


Inkpen / Ramaswamy Global Strategy

Global Strategy deals with the question of how firms can compete in a global environment. Andrew Inkpen and Kannan Ramaswamy examine the issues considered central to the study of strategic management in a global context, such as the nature of global advantage, strategic alliances, competing in emerging markets, international corporate governance, global knowledge management, and ethical issues in international business. By integrating academic research with practical examples and case studies the book informs students and managers of global business about a diverse set of important strategic issues.

Zielgruppe


Managers and business school students.

Weitere Infos & Material


Inkpen, Andrew
Andrew Inkpen, Professor of Global Strategy, Thunderbird, the Garvin School of International Management
Kannan Ramaswamy, Professor of Global Strategy, Thunderbird, the Garvin School of International Management


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen

Ihre Nachricht*
Wie möchten Sie kontaktiert werden?
Anrede*
Titel
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Firma
Telefon
Fax
Bestellnr.
Kundennr.
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.