Buch, Englisch, 279 Seiten, Paperback, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 3746 g
Innovation in Image Communication
Buch, Englisch, 279 Seiten, Paperback, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 3746 g
ISBN: 978-1-349-33703-3
Verlag: Palgrave Macmillan UK
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Wirtschaftsmathematik und -statistik
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Forschung & Entwicklung (F&E), Innovation
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Wissensmanagement
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Wirtschaftssektoren & Branchen: Allgemeines
Weitere Infos & Material
List of Tables List of Figures Preface and Acknowledgement Introduction ICT and Boundary Innovation The Advancement of ICT Tools and Knowledge & Innovation Management The Innovation and Market Expansion of Video Communications Collaborative ICT Tools and Organization Development Product Development & Collaborative ICT tools Workplace & Collaborative ICT Tools ICT Innovations in Healthcare and Welfare ICT Capability and Knowledge Integration Implications and Conclusion - Convergence & ICT Capability Appendix References Index