Kroeber-Riel / Esch | Strategie und Technik der Werbung | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Deutsch, 460 Seiten

Kroeber-Riel / Esch Strategie und Technik der Werbung

Verhaltenswissenschaftliche und neurowissenschaftliche Erkenntnisse

E-Book, Deutsch, 460 Seiten

ISBN: 978-3-17-026260-7
Verlag: Kohlhammer
Format: EPUB
Kopierschutz: Wasserzeichen (»Systemvoraussetzungen)



Advertising is full of replaceable, boring and weak ads, which neither shape nor increase brand profiles. There is a gap of professionalism between the development and the placement of advertisement. Gut instinct has to be replaced by founded knowledge. Advertisement has to adapt to market and communication conditions. This is viable for classical advertising as well as internet and new media ads. Strategies and techniques of advertising are explained academically sound, comprehensible and up to date.
Kroeber-Riel / Esch Strategie und Technik der Werbung jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


The classic textbook by Prof. Dr. Werner Kroeber-Riel (1934-1995) has been continued by Prof. Dr. Esch. He is head of marketing and holds the chair for brand management and car marketing, director of the automotive institute for management, director of the institute for brand and communication research of the EBS Business School in Oestrich-Winkel and founder and academic council of ESCH. The Brand Consultants, Saarlouis.


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.