Buch, Englisch, 302 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 653 g
A Holistic Approach
Buch, Englisch, 302 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 653 g
ISBN: 978-3-030-28063-5
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Entscheidungsfindung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Organisationstheorie, Organisationssoziologie, Organisationspsychologie
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensforschung
Weitere Infos & Material
Chapter 1. Facing the Challenge Holistically.- Chapter 2. Basics of Systems Science.- Chapter 3. The Dynamics of Market Competition.- Chapter 4. Market Entry and Market Partition.- Chapter 5. What is Happening?- Chapter 6. Successfully Ride Waves of Transient Competitive Advantages.- Chapter 7. Effects of Strategies.- Chapter 8. Impacts of Culture, Structure and Leadership.- Chapter 9. The Procedure that is Supported by Solid Theories.- Chapter 10. International Trade and Firm performance.- Chapter 11 Trade Dumping and Anti-dumping.