Pardillo | International Business Strategy in Emerging Markets | Buch | 978-1-77407-631-6 | sack.de

Buch, Englisch, 277 Seiten, Hardback, Format (B × H): 152 mm x 229 mm

Pardillo

International Business Strategy in Emerging Markets


Erscheinungsjahr 2020
ISBN: 978-1-77407-631-6
Verlag: Society Publishing

Buch, Englisch, 277 Seiten, Hardback, Format (B × H): 152 mm x 229 mm

ISBN: 978-1-77407-631-6
Verlag: Society Publishing


International Business Strategy in Emerging Markets is a book that talks about the various kinds of strategies that are important and being taken up by the several businesses around the world that help them to capitalize on the developing markets and the opportunities that keep cropping up in those parts. The business strategies have to be really well chalked out for international cooperation and trade and for them to be applicable across borders. The book tries to educate the readers about the fundamentals of forming such strategies and also provides a look into some widely followed internal business strategies at present.

Pardillo International Business Strategy in Emerging Markets jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.