Buch, Englisch, 326 Seiten, Paperback, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 441 g
From Behavior to Action, from Action to Agency
Buch, Englisch, 326 Seiten, Paperback, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 441 g
ISBN: 978-1-349-69900-1
Verlag: Palgrave Macmillan UK
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Volkswirtschaftslehre Allgemein Verhaltensökonomik
- Sozialwissenschaften Psychologie Psychologische Disziplinen Wirtschafts-, Arbeits- und Organisationspsychologie
- Sozialwissenschaften Psychologie Psychologische Disziplinen Umwelt-, Konsum- und Werbepsychologie
Weitere Infos & Material
Introduction.- Chapter 1 Explaining Consumer Choice.- Chapter 2 Consumer Choice as Behavior.- Chapter 3 Beyond Behaviorism.- Chapter 4 The Ascription of Intentionality.- Chapter 5 Intentional Psychologies.- Chapter 6 Consumer Choice as Action.- Chapter 7 Consumer Choice as Decision: Micro-Cognitive Psychology.- Chapter 8 Consumer Choice as Decision: Macro-Cognitive Psychology.- Chapter 9 Consumer Choice as Decision: Meso-Cognitive Psychology.- Chapter 10 Consumer Choice as Agency.- Bibliography.- Index.