Pier | Ugandan Music in the Marketing Era | Buch | 978-1-137-54939-6 | sack.de

Buch, Englisch, 205 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 3796 g

Pier

Ugandan Music in the Marketing Era

The Branded Arena

Buch, Englisch, 205 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 3796 g

ISBN: 978-1-137-54939-6
Verlag: Springer


David G. Pier offers an ethnographic study of the Senator Extravaganza traditional dance competition in Uganda, and the performers, marketers, and other actors who were involved in it. Pier illustrates the event as part of a broader moment in Ugandan and African public culture - one in which marketing is playing an increasingly dominant role.
Pier Ugandan Music in the Marketing Era jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


David G. Pier is Assistant Professor in the Department of African, African American, and Diaspora Studies at the University of North Carolina, Chapel Hill, USA. An ethnomusicologist studying music and cultural politics in Africa and the United States, his work has been published in such leading journals as Africa.


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.