Access this book
Tax calculation will be finalised at checkout
Other ways to access
Table of contents (4 chapters)
Keywords
About this book
Authors and Affiliations
About the author
Als Leiter im Personalbereich der Konzernleitung der Deutsche Bahn AG verfasste Dr. David Krol dieses Buch im Rahmen seines externen Doktorandenverhältnisses bei Prof. Dr. Christoph Burmann an der Universität Bremen.
Bibliographic Information
Book Title: Markenorientiertes Human-Resource-Management als Instrument der Internen Markenführung
Book Subtitle: Experimentelle Untersuchung zur Effektivität und Effizienz von Maßnahmen
Authors: David Krol
Series Title: Innovatives Markenmanagement
DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-658-38196-7
Publisher: Springer Gabler Wiesbaden
eBook Packages: Business and Economics (German Language)
Copyright Information: Der/die Herausgeber bzw. der/die Autor(en), exklusiv lizenziert an Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, ein Teil von Springer Nature 2022
Softcover ISBN: 978-3-658-38195-0Published: 23 July 2022
eBook ISBN: 978-3-658-38196-7Published: 22 July 2022
Series ISSN: 2627-1109
Series E-ISSN: 2627-1117
Edition Number: 1
Number of Pages: XXVI, 203
Number of Illustrations: 86 b/w illustrations
Topics: Human Resource Development, Customer Relationship Management