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Ricarda C. Rainer, MSc studierte Marketing & Strategic Management an der Universität Wien. Derzeit arbeitet sie als Projektleiterin in einem renommierten Marketingforschungsunternehmen.
Bibliographic Information
Book Title: Digital Signage am Point of Sale
Book Subtitle: Der Einfluss von Emotionen auf das Konsumentenverhalten
Authors: Ricarda Carina Rainer
Series Title: BestMasters
DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-658-29003-0
Publisher: Springer Gabler Wiesbaden
eBook Packages: Business and Economics (German Language)
Copyright Information: Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, ein Teil von Springer Nature 2020
Softcover ISBN: 978-3-658-29002-3Published: 03 January 2020
eBook ISBN: 978-3-658-29003-0Published: 02 January 2020
Series ISSN: 2625-3577
Series E-ISSN: 2625-3615
Edition Number: 1
Number of Pages: XVII, 117
Number of Illustrations: 23 b/w illustrations, 1 illustrations in colour
Topics: Consumer Behavior, Market Research/Competitive Intelligence, Online Marketing/Social Media