Rath | Social Marketing & Tobacco Consumption Control | Buch | 978-3-659-20260-5 | sack.de

Buch, Englisch, 284 Seiten

Rath

Social Marketing & Tobacco Consumption Control

Strategies of Curbing Tobacco Consumption in India - Special Reference to Odisha

Buch, Englisch, 284 Seiten

ISBN: 978-3-659-20260-5
Verlag: LAP Lambert Academic Publishing


When the world talks about Food and Beverage Industry as the biggest of all the industries, in reality it doesn t include the oral intoxicants as food. In the Indian context this is the biggest tragedy at Macro Economy level, covering more than 10% of the G.D.P. per year and causing more than 10 Lakhs of human lives to pass away every year. Role of Social Marketing, Advertising and Strategic Action Plans has a lot to contribute in observing a tobacco free society. These success factors are proposed through micro and macro research in this book Social Marketing & Tobacco Consumption Control .
Rath Social Marketing & Tobacco Consumption Control jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Dr. Siba Prasad Rath, M.A., PGDM, PGDCFR, Ph.D., is currently serving as Professor Management Studies, in IHM-A, University of Huddersfield, (U.K.),(IHCL) A TATA Enterprise & Dr. Biswajit Das, M.A. (Eng.), M.B.A., LL.B., M.A. (Pub. Admn.), Ph.D., is currently serving as Professor Marketing Management, in KIIT University, Bhubaneswar, India


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.