Buch, Englisch, 396 Seiten, Format (B × H): 163 mm x 242 mm, Gewicht: 827 g
Reihe: Oxford Management Readers
Buch, Englisch, 396 Seiten, Format (B × H): 163 mm x 242 mm, Gewicht: 827 g
Reihe: Oxford Management Readers
ISBN: 978-0-19-878180-6
Verlag: OXFORD UNIV PR
This new Reader brings together the key articles from all the big names in strategy of the resource-based perspective of the firm. In current teaching of business strategy growing attention is given to this view as a complement to the competitive postitioning analysis associated with the work of Michael Porter. Increasingly influential, this set of ideas encompasses and underpins the popular management writing on core competencies. This book will be an invaluable tool for teachers and students of business, economics, and management.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Regierungspolitik Wirtschafts- und Finanzpolitik
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensführung
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften Literatur für Manager
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Wirtschaftspolitik, politische Ökonomie
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensorganisation & Entwicklungsstrategien