Buch, Englisch, 288 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 240 mm, Gewicht: 553 g
Reihe: Routledge Advances in Management and Business Studies
Global Cultural Contextual Analysis
Buch, Englisch, 288 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 240 mm, Gewicht: 553 g
Reihe: Routledge Advances in Management and Business Studies
ISBN: 978-0-415-38596-1
Verlag: Taylor & Francis Ltd
Incorporating well-structured discussion, this book demonstrates an excellent balance of theory and practical application, and takes an innovative angle on the analysis of the host countries managers, undergoing culture shock. This volume will be useful to students across many disciplines including cross-cultural studies, international business and tourism.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Dienstleistungssektor & Branchen Tourismuswirtschaft, Gastgewerbe
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Betriebswirtschaft: Theorie & Allgemeines
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften: Allgemeines
- Sozialwissenschaften Sport | Tourismus | Freizeit Tourismus & Reise Tourismus & Reise: Ökonomie, Ökologie
Weitere Infos & Material
1. Intercultural Communication Competence and Managerial Functions within the Australian Hospitality and Tourism Industries 2. Communication, Culture and Managerial Functions 3. Theoretical Perspectives on Intercultural Communication 4. Profile of the Australian Hospitality and Tourism Industries: Challenges of Cultural Diversity 5. Research Methodology 6. Results and Analysis 7. Conclusion. Bibliography.