Buch, Englisch, 348 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 540 g
Reihe: Springer Texts in Education
Publishing Manuscripts That Are Read, Downloaded, and Cited
Buch, Englisch, 348 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 540 g
Reihe: Springer Texts in Education
ISBN: 978-3-031-39515-4
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Graduate
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Methoden des Lehrens und Lernens
- Sozialwissenschaften Pädagogik Teildisziplinen der Pädagogik Erwachsenenbildung, lebenslanges Lernen
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Allgemeine Didaktik Hochschuldidaktik
Weitere Infos & Material
1. Becoming a Published Scholar: Identity Work of Authors.- 2. Writing the Literature Review: Common Mistakes and Best Practices.- 3. Writing for an Audience: Discourse Communities.- 4. Choosing a Topic: Focus and Title.- 5. Starting Small: Abstracts and Overviews.- 6. Establishing Expertise: Writing Partnerships, Multiple Projects, and Online Presence.- 7. Promoting Ethical Practices: Stakeholders and Publishers.- 8. Three Models for Writing Groups for Academic Authors: Structured Writing Groups, Writing Retreats, and Accountability Groups.- 9. Revising the Manuscript: Resilience and Responsiveness.- 10. Submitting the Manuscript for Formal Review: Efficient and Effective Strategies.- 11. Gaining an Insider’s View: The Business of Publishing.- 12. Expanding Competence: Skills and Challenges.- 13. Writing Together: Collaborative Work.-14. Extending Your Academic Footprint: Readability, Originality, and Altmetrics.