Damelio | The Basics of Benchmarking, Second Edition | Buch | 978-1-4665-6930-0 | sack.de

Buch, Englisch, 150 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm

Damelio

The Basics of Benchmarking, Second Edition

Buch, Englisch, 150 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm

ISBN: 978-1-4665-6930-0
Verlag: Taylor & Francis Inc


This second edition of a bestseller supplies provides selected tools to help strengthen critical skills and accomplish key steps throughout the benchmarking process. The first part of provides a guide to the language of benchmarking and answers commonly asked questions. The second part walks readers through the three phases of the benchmarking process -- Analysis, Discovery, and Implementation -- and provides charts and checklists on what questions should be answered at each phase, and what outputs should be produced. The book closes with a complete process map and outlines the entire site visit process.
Damelio The Basics of Benchmarking, Second Edition jetzt bestellen!

Zielgruppe


Professional Practice & Development


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Overview. Think Different about Work viewed as a Process. Think Different about Benchmarking. Analysis Phase. Discovery. Implementation.


Robert Damello


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.