Buch, Englisch, 215 Seiten, Format (B × H): 161 mm x 247 mm, Gewicht: 4471 g
Barack Obama and the Politics of Digital Engagement
Buch, Englisch, 215 Seiten, Format (B × H): 161 mm x 247 mm, Gewicht: 4471 g
ISBN: 978-1-137-38085-2
Verlag: Springer
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Geisteswissenschaften Geschichtswissenschaft Weltgeschichte & Geschichte einzelner Länder und Gebietsräume Geschichte: Ereignisse und Themen
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften Digitale Medien, Internet, Telekommunikation
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Medienwissenschaften
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Politikwissenschaft Allgemein Politische Theorie, Politische Philosophie
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management E-Commerce, E-Business, E-Marketing
Weitere Infos & Material
PART I: THE HOPE FOR SOCIAL MEDIA IN GOVERNMENT 1. A Wonderful Illusion: Citizen Participation in the Obama Era 2. Scholarship of the New Media Landscape 3. New Media and Electoral Politics: An Abbreviated History 4. The Social Media President PART II: BABY STEPS, DISSAPOINTMENTS, AND POLITICAL GAMES 5. The Citizen's Briefing Book 6. White House Online Town Hall 7. Expert Labs 8. The Supreme Court Vacancies and the Health Care Debate 9. President OBama and the Government 10. Social Media, Policy, and Transparency PART III: ASSESSING PRESIDENT OBAMA'S SOCIAL-MEDIA INITIATIVES 11. A Changes Focus 12. Analytical Perspective 13. Conclusion and Implications