VanHoose | e-Commerce Economics | Buch | sack.de

VanHoose e-Commerce Economics



Erscheinungsjahr 2013, 0 Seiten, Gebunden, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 3438 g Reihe: Critical Concepts in Economics
ISBN: 978-0-415-66082-2
Verlag: Routledge


VanHoose e-Commerce Economics

The economic principles that underpin commercial transactions via electronic networks, and the many associated economic issues and controversies that e-commerce generates, are dizzying in their complexity. Now, to help advanced students and researchers make sense of an explosion of scholarship, Routledge announces e-Commerce Economics, a new title in its acclaimed Critical Concepts in Economics series. Edited by David VanHoose, a leading scholar in the field, e-Commerce Economics is a ‘mini library’ that brings together in four volumes the foundational and the very best cutting-edge research.
With a comprehensive introduction, newly written by the editor, which places the collected material in its historical and intellectual context, e-Commerce Economics is an essential collection destined to be valued as a vital one-stop resource.

Weitere Infos & Material


Volume 1: Infrastructure, Markets, and Pricing
Volume 2: Information, Search, and Finance
Volume 3: Auctions, Intellectual Property, and Trade
Volume 4: Regulatory and Policy Issues


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen

Ihre Nachricht*
Wie möchten Sie kontaktiert werden?
Anrede*
Titel
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Firma
Telefon
Fax
Bestellnr.
Kundennr.
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.