Viglia | Pricing, Online Marketing Behavior, and Analytics | Buch | 978-1-349-48988-6 | sack.de

Buch, Englisch, 106 Seiten, Book, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 1661 g

Viglia

Pricing, Online Marketing Behavior, and Analytics

Buch, Englisch, 106 Seiten, Book, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 1661 g

ISBN: 978-1-349-48988-6
Verlag: Springer Nature Singapore


Over the past few decades marketing practices have shifted with the sudden growth of social media and the proliferation of devices, platforms, and applications. This rapidly changing environment presents new opportunities and challenges for marketers, who need to stay up to date with the development of e-marketing.

Viglia instructs readers in the theories and practices of online marketing;, detailing the characteristics, consumer behaviors, and differences between platforms, analytics, and pricing strategies of new media. Pricing, Online Marketing Behavior, and Analytics covers many different aspects of how online marketing works and its continuous evolution. Case studies and examples are used throughout the book to outline theories and explain e-marketing characteristics in a practical way.
Viglia Pricing, Online Marketing Behavior, and Analytics jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


1. Definition of Online Marketing 2. Online Marketing Communication Channels 3. Online Marketing Metrics and Analytics 4. Online Pricing 5. A Peculiar Type of Revenue Management: Overbooking 6. Case Study: Applications on the Hotel Industry


Giampaolo Viglia is a Post Doctorate Research Fellow at the University of Eastern Piedmont, Italy.


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.