Buch, Englisch, 106 Seiten, Book, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 1661 g
Buch, Englisch, 106 Seiten, Book, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 1661 g
ISBN: 978-1-349-48988-6
Verlag: Springer Nature Singapore
Viglia instructs readers in the theories and practices of online marketing;, detailing the characteristics, consumer behaviors, and differences between platforms, analytics, and pricing strategies of new media. Pricing, Online Marketing Behavior, and Analytics covers many different aspects of how online marketing works and its continuous evolution. Case studies and examples are used throughout the book to outline theories and explain e-marketing characteristics in a practical way.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Public Relations
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management E-Commerce, E-Business, E-Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Wirtschaftsmathematik und -statistik
Weitere Infos & Material
1. Definition of Online Marketing 2. Online Marketing Communication Channels 3. Online Marketing Metrics and Analytics 4. Online Pricing 5. A Peculiar Type of Revenue Management: Overbooking 6. Case Study: Applications on the Hotel Industry