Buch, Englisch, 227 Seiten, Format (B × H): 142 mm x 218 mm, Gewicht: 4041 g
Information Processing, Media Integration, and Ethical Considerations
Buch, Englisch, 227 Seiten, Format (B × H): 142 mm x 218 mm, Gewicht: 4041 g
ISBN: 978-1-137-35480-8
Verlag: Springer
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Wissensmanagement
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Medienwissenschaften
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Finanzsektor & Finanzdienstleistungen Finanzsektor & Finanzdienstleistungen: Allgemeines
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensfinanzen
Weitere Infos & Material
PART I: INFORMATION PROCESSING TOWARD FINANCIAL COMMUNICATIONS 1. Information Processing Model of Financial Communications 2. Financial Ability, Socializations and Communications 3. Consumer Motivation and Financial Communications PART II: FINANCIAL COMMUNICATIONS IN MEDIA 4. Opportunity and Financial Communications 5. Media Integration of Financial Communications 6. Digital Media and Financial Communications PART III: ETHICAL CONSIDERATIONS OF FINANCIAL COMMUNICATIONS 7. Financial Communications and Cooperate Responsibility 8. Financial Communications in Disclosures 9. The Future of Financial Communications