Buch, Englisch, 227 Seiten, Paperback, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 3067 g
Information Processing, Media Integration, and Ethical Considerations
Buch, Englisch, 227 Seiten, Paperback, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 3067 g
ISBN: 978-1-349-47001-3
Verlag: Palgrave Macmillan US
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Wissensmanagement
- Wirtschaftswissenschaften Finanzsektor & Finanzdienstleistungen Unternehmensfinanzierung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensfinanzen
- Wirtschaftswissenschaften Finanzsektor & Finanzdienstleistungen Finanzsektor & Finanzdienstleistungen: Allgemeines
Weitere Infos & Material
PART I: INFORMATION PROCESSING TOWARD FINANCIAL COMMUNICATIONS 1. Information Processing Model of Financial Communications 2. Financial Ability, Socializations and Communications 3. Consumer Motivation and Financial Communications PART II: FINANCIAL COMMUNICATIONS IN MEDIA 4. Opportunity and Financial Communications 5. Media Integration of Financial Communications 6. Digital Media and Financial Communications PART III: ETHICAL CONSIDERATIONS OF FINANCIAL COMMUNICATIONS 7. Financial Communications and Cooperate Responsibility 8. Financial Communications in Disclosures 9. The Future of Financial Communications