Buch, Englisch, 401 Seiten, Format (B × H): 203 mm x 276 mm, Gewicht: 1331 g
A Handbook for Strategy and Implementation
Buch, Englisch, 401 Seiten, Format (B × H): 203 mm x 276 mm, Gewicht: 1331 g
ISBN: 978-3-540-71652-5
Verlag: Springer
In breadth and depth, the insights it offers surpass what a manager or most individual companies could acquire on their own.
Zielgruppe
Professional/practitioner
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Technische Wissenschaften Maschinenbau | Werkstoffkunde Produktionstechnik
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Produktionsmanagement, Qualitätskontrolle
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Multinationale Unternehmen
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensführung
Weitere Infos & Material
Why Go Global? The Multinational Imperative.- Selection Criteria: Assessing Relevant Trends and Indicators.- Investments Abroad: Using the Right Evaluation Techniques.- Network Design: Optimizing the Global Production Footprint.- Production Technology: Adapting to Maximize Local Advantage.- Implementation: Ramping Up New Facilities for Top Performance.- Management: Applying Best-Practice Structures and Processes.- Sourcing: Extending the Footprint Reconfiguration to Suppliers.- R&D: Aligning the Interface with Production.- Macroeconomic Implications: Accelerating Growth.