Ahmet / Fallows | Inspiring Students | Buch | 978-1-138-42101-1 | sack.de

Buch, Englisch, 192 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 449 g

Reihe: SEDA Series

Ahmet / Fallows

Inspiring Students

Case Studies on Teaching Required Courses
1. Auflage 2017
ISBN: 978-1-138-42101-1
Verlag: Taylor & Francis Ltd (Sales)

Case Studies on Teaching Required Courses

Buch, Englisch, 192 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 449 g

Reihe: SEDA Series

ISBN: 978-1-138-42101-1
Verlag: Taylor & Francis Ltd (Sales)


This text looks at the problems of teaching HE students whose main interest and discipline lies elsewhere. Contributors describe strategies they have developed to inspire students and case studies are used to transfer key ideas to other teachers.

Ahmet / Fallows Inspiring Students jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


Chapter 1 Inspiring Students, Stephen Fallows, Kemal Ahmet; Chapter 2 Experiential Learning Through Practicals, Kemal Ahmet, Stephen Fallows; Chapter 3 Teaching Science to Non-science Students Using a Student-centred Classroom, Calvin S Kalman; Chapter 4 Problem-based Learning, Peter Ommundsen; Chapter 5 Enhancing Motivation and Learning Through Collaboration and the Use of Problems, John R Savery; Chapter 6 Simulation in Management Education, Mark W Teale; Chapter 7 Inspiring Students in a Health Studies Programme, Andréa Riesch Toepell; Chapter 8 Introductionducing Computing and Information Systems, Jonathan Lean, Terry Mangles, Jonathan Moizer; Chapter 9 Introductionducing Communication Skills, Susan Nichols; Chapter 10 Library and Information Skills for the Reluctant Student, Carol Primrose; Chapter 11 Communication Skills Using Legal, Ethical and Professional Issues, AC Lynn Zelmer; Chapter 12 Mathematics Appreciation, Josefina Alvarez; Chapter 13 Working with Students to Enhance an Unpopular Course, Anne Arnold, John Truran; Chapter 14 Student-led Investigations to Introductionduce Statistics, Graham Clarke; Chapter 15 Work-based Assessments to Improve Learning, John Flynn; Chapter 16 The Biology of Numbers, Philip Hammond, Jim Aiton, Gareth Hughes, Ian Nimmo; Chapter 17 Introductionducing an Interdisciplinary Course, Balasubramanyam Chandramohan; Chapter 18 The 'Art' in Introductionducing Technology to Non-technologists, Ian McPherson; Chapter 19 Editors' Concluding Comments, Stephen Fallows, Kemal Ahmet;


Stephen Fallows, Kemel Ahmet



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.