Anderson / Jacobsen / Reid | Profiles in Small Business | Buch | 978-0-415-09828-1 | sack.de

Buch, Englisch, 226 Seiten, Format (B × H): 154 mm x 249 mm, Gewicht: 925 g

Anderson / Jacobsen / Reid

Profiles in Small Business

A Competitive Strategy Approach

Buch, Englisch, 226 Seiten, Format (B × H): 154 mm x 249 mm, Gewicht: 925 g

ISBN: 978-0-415-09828-1
Verlag: Taylor & Francis


A new analytical approach to small firms' cases, which
* Uses rich primary source data on modern small businesses
* Combines business strategy and industrial organization
* Presents detailed Profiles on diverse small businesses
* Shows how successful small businesses achieve competitive advantage
* Considers both extended rivalry and financial structure
* Shows how to `ground' small business theory in reality
Profiles in Small Businesses has a companion volume Small Business Enterprise by Gavin Reid (also published by Routledge, Hb: 0-415-05681-0: £45.00) which contains a full analysis (ranging from econometrics to the ethics of competition) of the larger sample of small businesses from which the Profiles are drawn.
Anderson / Jacobsen / Reid Profiles in Small Business jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


List of figures and tables, Preface, Part I Introduction, Part II Case profiles, Part III Comparative analysis, Part IV Conclusion, Index 208


Margo Anderson, Lowell R. Jacobsen, Gavin Reid


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.