Capabilities for Communicating with Influence
Buch, Englisch, 279 Seiten, Format (B × H): 203 mm x 213 mm, Gewicht: 318 g
ISBN: 978-1-349-50060-4
Verlag: Palgrave MacMillan UK
Without influence, managers are ineffective. In today's workplace, managers need to influence up, down and increasingly, sideways as organizations become less hierarchical. This book is expertly designed to diagnose and develop managerial influence, focusing on four key strategies: investigating, calculating, motivating and collaborating.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Volkswirtschaftslehre Allgemein
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmenskommunikation
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Organisationstheorie, Organisationssoziologie, Organisationspsychologie
Weitere Infos & Material
1. Managing with Power and Influence 2. Influencing Capabilities Framework 3. Influencing Capabilities Profile 4. Interpreting Your Results 5. The Investigator 6. The Calculator 7. The Motivator 8. The Collaborator