Barnett / Pollock | Corporate Reputation | Buch | 978-0-415-74066-1 | sack.de

Buch, Englisch, 1938 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 3497 g

Reihe: Critical Perspectives on Business and Management

Barnett / Pollock

Corporate Reputation


Erscheinungsjahr 2015
ISBN: 978-0-415-74066-1
Verlag: Routledge

Buch, Englisch, 1938 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 3497 g

Reihe: Critical Perspectives on Business and Management

ISBN: 978-0-415-74066-1
Verlag: Routledge


This new 4-volume collection will include the seminal literature in corporate reputation, both foundational articles and state of the art research. The collection will bring together the distinctive perspectives of prominent scholars from a variety of disciplines – including organizational behaviour, organizational theory, strategic management, marketing, finance, economics, political science, and sociology – in an effort to bring some order to this broad topic, as well as focus and guide future research and debates.

Barnett / Pollock Corporate Reputation jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


Volume 1: Understanding Corporate Reputation

Volume 2: Measuring Corporate Reputation

Volume 3: Building, Maintaining and Repairing Corporate Reputation

Volume 4: Competing based on Reputation



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.