Blakeman | Advertising Campaign Design | Buch | 978-0-7656-2552-6 | sack.de

Buch, Englisch, 256 Seiten, Format (B × H): 168 mm x 236 mm, Gewicht: 481 g

Blakeman

Advertising Campaign Design

Just the Essentials

Buch, Englisch, 256 Seiten, Format (B × H): 168 mm x 236 mm, Gewicht: 481 g

ISBN: 978-0-7656-2552-6
Verlag: Taylor & Francis


The author's step-by-step approach to campaign design dissects the creative process necessary to design a successful integrated marketing communications campaign one topic at a time, creating an invaluable research tool that students and professors alike will refer to time and time again.
Blakeman Advertising Campaign Design jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Part I Understanding What Drives a Campaign; Chapter 1 Advertising and the Campaign Process; Chapter 2 Research Helps Define the Target and the Message; Chapter 3 The Role of Branding and Positioning in a Campaign; Chapter 4 Bringing the Business of Creative to Life; Chapter 5 Type; Chapter 6 Copywriting and Layout Nuances; Part II Campaigns Speak Through Numerous and Diverse Media; Chapter 7 Public Relations; Chapter 8 Traditional Advertising; Chapter 9 Out-of-Home; Chapter 10 Direct Marketing; Chapter 11 Sales Promotion; Chapter 12 Electronic and Mobile Media; Chapter 13 Guerrilla and Other Forms of Alternative Media;


Robyn Blakeman


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.