Blaz | Differentiated Assessment for Middle and High School Classrooms | Buch | 978-1-59667-077-8 | www.sack.de

Buch, Englisch, 192 Seiten, Format (B × H): 210 mm x 297 mm, Gewicht: 519 g

Blaz

Differentiated Assessment for Middle and High School Classrooms


1. Auflage 2008
ISBN: 978-1-59667-077-8
Verlag: Routledge

Buch, Englisch, 192 Seiten, Format (B × H): 210 mm x 297 mm, Gewicht: 519 g

ISBN: 978-1-59667-077-8
Verlag: Routledge


This book shows middle and high school teachers in differentiated classrooms how to integrate assessment into the teaching and learning process. With examples from real classrooms, this book demonstrates how to use a wide variety of assessment to better address the needs of your students with regard to their learning style, level of cognitive ability, skill level, interests, etc.

Included are detailed examples of both formative and summative assessments.

Blaz Differentiated Assessment for Middle and High School Classrooms jetzt bestellen!

Zielgruppe


Professional Practice & Development


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Chapter 1 Why Differentiate?; Chapter 2 Preassessment; Chapter 3 Formative Assessments and Giving Choices; Chapter 4 Summative Assessment: Putting Knowledge in Context; Chapter 5 Summative Assessment: Using Variety; Chapter 6 Use Technology in Assessment; Chapter 7 How to Implement Differentiation;




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.