How Airline Ticket Pricing Has Inspired a Revolution
Buch, Englisch, 192 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 324 g
ISBN: 978-1-349-36959-1
Verlag: Palgrave Macmillan US
A story about science, technology, and people, The Future of Pricing provides an inside look at how airlines price tickets and how practices developed in the airline industry are now revolutionizing the world of pricing. This book is written for business professionals and students wanting to better understand the rapid growth of scientific pricing.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensfinanzen
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Wirtschaftswissenschaften Finanzsektor & Finanzdienstleistungen Unternehmensfinanzierung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Spezielle Soziologie Gesundheitssoziologie, Medizinsoziologie
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Transport- und Verkehrswirtschaft
Weitere Infos & Material
A Revolution in the Making Method or Madness? The Computer Did It How It All Works When Passengers Collide Hold Me, Darlin' Upon Arrival: Hotels, Rental Cars, Cruise Ships, and More The Just Price The Scientists The State of Pricing Pricing's Many Faces The Coming Revolution