Buch, Englisch, 1688 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 3832 g
Buch, Englisch, 1688 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 3832 g
Reihe: Critical Perspectives on Business and Management
ISBN: 978-0-415-13241-1
Verlag: Routledge
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaft und Gesellschaft | Kulturwissenschaften Kulturwissenschaften
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Volkswirtschaftslehre Allgemein Industrielle Organisation
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften: Allgemeines
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Betriebswirtschaft: Theorie & Allgemeines
Weitere Infos & Material
Volume I Part I, Background; Part II, Family and Lineage; Part III, Chinese Business Organization: major changes, from family business to corporations, Chinese corporate behaviour. Volume II Part I, Finance, Investment and Capital Markets; Part II, Accounting Traditions; Part III, Institutions in Chinese Business: guilds, hui, to chamber of commerce; Part IV, The Comprador System; Part V, Chinese Networks. Volume III Part I, Marketing Structures and Struggles; Part II, Competition: Chinese business and foreign multinationals; Part III, Trade Marks and Brand Names; Part IV, Chinese Industrial Management; Part V, Labour Relations; Part VI, Technology Volume IV Part I, Chinese Business and the State; Part II, Business and Law