Buch, Englisch, 274 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 3746 g
Understanding and Implementing New Digital Business Models
Buch, Englisch, 274 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 3746 g
Reihe: Business in the Digital Economy
            ISBN: 978-1-349-49538-2 
            Verlag: Palgrave Macmillan UK
        
For businesses large and small, investment in digital technologies is now a priority essential for success. Digitizing Government provides practical advice for understanding and implementing digital transformation to increase business value and improve client engagement, and features case studies from the private and public sectors.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Internationale Wirtschaft Entwicklungsökonomie & Emerging Markets
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Wirtschaftsmathematik und -statistik
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensführung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Forschung & Entwicklung (F&E), Innovation
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Professionelle Anwendung
Weitere Infos & Material
Introduction Part One – Summary of The Past Twenty Years Part Two - The Next Twenty Years Part Three - Making it Happen





