Brown / Turley | Consumer Research | Buch | 978-0-415-15684-4 | sack.de

Buch, Englisch, 428 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 771 g

Brown / Turley

Consumer Research

Postcards From the Edge

Buch, Englisch, 428 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 771 g

ISBN: 978-0-415-15684-4
Verlag: Taylor & Francis Ltd (Sales)


Consumer Research: Postcards from the Edge is a collection of cutting-edge essays by leading exponents of postmodern consumer research from Europe and America. Topics covered include:

* chronicle, composition and fabulation in consumer research
* postmodern approaches to pluralism in consumer research
* marketing in cyberspace
* poststructuralism in marketing
* semiotics in marketing and consumer research
Brown / Turley Consumer Research jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


Eric J. Arnould, University of South Florida, USA, Russell W. Belk, University of Utah, USA, Stephen Brown, University of Ulster, Richard Elliott, St. Anne's College, Oxford, Basil Englis, Berry College, Mt. Berry, USA, A. Fuat Firat, Arizona State University, USA, Gordon R. Foxall, Birmingham Business School, University of Birmingham, Morris B. Holbrook, Columbia University, USA, Laurie Meamber, University of California, Irvine, USA, David Glen Mick, University of Wisconsin, USA, Stephanie O'Donohoe, University of Edinburgh, Rhona Reid, University of Ulster, Coleraine, Mark Ritson, University of Lancaster, Michael R. Solomon, Auburn University, Alabama, USA, Barbara B. Stern, Rutgers, The State University of New Jersey, USA, Craig J. Thompson, University of Wisconsin - Madison, USA, Darach Turley, Dublin City University, Caroline Tynan, Nottingham Trent University, Alladi Venkatesh, University of California, Irvine, USA.


Stpehn Brown, Darach Turley


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.