Bull / Feldman / Solity | Classroom Management | Buch | 978-0-415-04286-4 | sack.de

Buch, Englisch, 200 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 295 g

Bull / Feldman / Solity

Classroom Management

Principles to Practice
1. Auflage 1987
ISBN: 978-0-415-04286-4
Verlag: Routledge

Principles to Practice

Buch, Englisch, 200 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 295 g

ISBN: 978-0-415-04286-4
Verlag: Routledge


How to manage a class is probably the major worry of all teachers in training and young teachers new to the job. This book shows how psychological principles, strategies and tools can be applied to improve classroom practice.

Bull / Feldman / Solity Classroom Management jetzt bestellen!

Zielgruppe


Professional Practice & Development

Weitere Infos & Material


Part 1 First Principles; Chapter 1 The Behavioural Model; Chapter 2 A Framework for Management; Chapter 3 A Framework for Teaching; Part 2 Setting the Scene for ‘Good’ Behaviour; Chapter 4 The Talking Classroom; Chapter 5 Leading Them into ‘Good’ Habits; Chapter 6 Teaching Matters; Part 3 Working out the Consequences; Chapter 7 When They Are ‘Good’; Chapter 8 Working on the Positives; Chapter 9 Constructive Discipline; Chapter 10 Are Things Really As They Seem?; Chapter 11 Handing Over the Reins;


Bull, Shirley; Feldman, Phillip; Solity, Jonathan



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.