Bullo | Evaluation in Advertising Reception | Buch | 978-1-137-35042-8 | sack.de

Buch, Englisch, 207 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 3747 g

Bullo

Evaluation in Advertising Reception

A Socio-Cognitive and Linguistic Perspective

Buch, Englisch, 207 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 3747 g

ISBN: 978-1-137-35042-8
Verlag: Springer


Placed within the context of reception studies, this book investigates how advertisements that rely on re-contextualising shared cultural knowledge are understood by their viewers, and examines their persuasive potential.
Bullo Evaluation in Advertising Reception jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


1. Introduction: Researching Reception and Discourse 2. Reception, Language and Sense-making 3. Investigating Evaluation Advertising Reception 4. Appraisal and Social Cognition in Advertising Reception 5. Implications for a Theory of Evaluation in Advertising Reception


Stella Bullo is Lecturer in Linguistics at Manchester Metropolitan University, UK. Her research interests include critical discourse analysis, Systemic Functional Linguistics and Appraisal theory, language and representation, and advertising and discourse.


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.