Challenging and Changing Conversations
Buch, Englisch, 130 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 2863 g
ISBN: 978-1-137-34303-1
Verlag: Palgrave MacMillan Us
This text critically addresses, through college student voices, the American school reform movement in its rhetoric, policy, and practice. It demonstrates how university courses can be designed to treat students as engaged citizens and contextualizes students' voices in the private university and the public sphere.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Bildungssystem Bildungspolitik, Bildungsreform
- Geisteswissenschaften Kunst Kunst, allgemein
- Sozialwissenschaften Pädagogik Schulen, Schulleitung Universitäten, Hochschulen
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Bildungssystem Curricula: Planung und Entwicklung
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Soziologie Allgemein
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Allgemeine Didaktik
Weitere Infos & Material
1. Introduction: Framing Reform; M. McKenna; B. Collier; K. Burke 2. Literacy: Fostering Lifelong Learning; Student Chapter 3. Early Childhood Education; Student Chapter 4. The School Environment: Common Purpose in Separate Spaces; Student Chapter 5. Concluding: Ideological Becoming without Becoming Ideological; M. McKenna; B. Collier; K. Burke