Surviving Beyond the Great Recession
Buch, Englisch, 266 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 351 g
ISBN: 978-1-349-45894-3
Verlag: Palgrave Macmillan UK
Uses research and real world case materials to examine how market performance can be sustained, even during a period of austerity, by the implementation of innovation-based growth opportunities and the exploitation of technology.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Organisationstheorie, Organisationssoziologie, Organisationspsychologie
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensfinanzen
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensführung
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Volkswirtschaftslehre Allgemein
Weitere Infos & Material
1. The New Austerity 2. Customer Values 3. Revisiting Management Philosophies 4. Assessing Futures 5. Tomorrow's Markets 6. Tomorrow's Competences 7. Leadership, Vision and Strategy 8. Innovation Strategies 9. Technology Strategies 10. Strategy Implementation 11. The Service Sector 12. The B2B Sector 13. Small Firms 14. The Public Sector 15. Leaner Futures




