Buch, Englisch, 219 Seiten, Paperback, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 316 g
Volume I: Theories and New Approaches
Buch, Englisch, 219 Seiten, Paperback, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 316 g
ISBN: 978-3-319-87976-5
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Wissensmanagement
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Wirtschaftsinformatik, SAP, IT-Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Prozessmanagement
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Angewandte Informatik Wirtschaftsinformatik
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Organisationstheorie, Organisationssoziologie, Organisationspsychologie
Weitere Infos & Material
1. Qualitative Research in Organization Studies; Dariusz Jemielniak and Malgorzata Ciesielska.- 2. Paradigms in Qulitative Research; Bartosz Slawecki.- 3. Grounded Theory; Przemyslaw Hensel and Beata Glinka.- 4. Visual Anthropology; Slawomir Magala.- 5. Action Research; Davydd Greenwood.- 6. Ethnography and the Management of Organizations; Tony Watson.- 7. The Agential Materiality of Storytelling; David Boje and Nazanin Tourani.- 8. Interpretation, Reflexivity and Imagination in Qualitative Research; Yiannis Gabriel.- 9. The Emotional Nature of Qualitative Research; Angela Stephanie Mazzetti.- 10. Accessible Research: Loweing Barriers to Participation; Daniela Rudloff.- 11. Ethics in Qualitative Research; Sylwia Ciuk and Dominika Latusek.