Clare | John Clare's Guide to Media Handling | Buch | 978-1-138-73282-7 | sack.de

Buch, Englisch

Reihe: Routledge Revivals

Clare

John Clare's Guide to Media Handling


1. Auflage 2021
ISBN: 978-1-138-73282-7
Verlag: Taylor & Francis Ltd

Buch, Englisch

Reihe: Routledge Revivals

ISBN: 978-1-138-73282-7
Verlag: Taylor & Francis Ltd


This title was first published in 2001. The media is an important influence on how a company or organization is perceived. This is an insider's guide to media handling, showing readers what needs to be done to achieve media success and offering them the tools to do it. The author is a former ITN and "Daily Mail" journalist who is now a media and crisis consultant, and here he shares his experience. He offers an in-depth examination of the different media sectors - TV, radio and print - and how to make your stories relevant to them. There is a detailed explanation of how a newsroom works, based on different desks and deadlines and how to take advantage of these. The different types of editorial pieces - news and features - are analyzed, along with the circumstances in which you should target each. The book includes coverage of the use of the Internet as a vehicle for news.

Clare John Clare's Guide to Media Handling jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.