Buch, Englisch, 180 Seiten, Paperback, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 300 g
Balancing Me and We
Buch, Englisch, 180 Seiten, Paperback, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 300 g
ISBN: 978-1-349-33863-4
Verlag: Palgrave Macmillan UK
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Forschung & Entwicklung (F&E), Innovation
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Internationales Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Unternehmensethik
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Corporate Social Responsibility (CSR), Nachhaltiges Wirtschaften
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
Weitere Infos & Material
Introduction and Background Part 1 What Has Happened to Our Work Culture and Why? 1. The Crash of 2008: What Happened and Why Did It Happen? 2. A Benefit of the Crash: More Focus on Culture and Engagement at Work 3. Ego at Work: The Common Thread between the Crash and Low Engagement Part 2 What Can We Do To Change? 4. Balancing Me and We: Building a Sustainable, High Enagement Work Culture 5. Case Studies for the High Engagement Culture: BMW Group and Whole Foods Market 6. Why All This Matters So Much, and Where We Go From Here Notes Index