Coscia | Tele-Stress | Buch | 978-1-57820-029-0 | www.sack.de

Buch, Englisch, 130 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 203 g

Coscia

Tele-Stress

Relief for Call Center Stress
Revised
ISBN: 978-1-57820-029-0
Verlag: CRC Press

Relief for Call Center Stress

Buch, Englisch, 130 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 203 g

ISBN: 978-1-57820-029-0
Verlag: CRC Press


This book will help telephone professionals to: - Reduce on-the-job telephone stress - Enhance telephone communications skills - Build stronger customer relationships over the telephone - Learn practical, common sense telephone strategies that really work;

Coscia Tele-Stress jetzt bestellen!

Zielgruppe


Professional Practice & Development


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Stop And Think; Introduction; Chapter 1 Gaining New Knowledge; Stress and Real Danger; Stress and Perceived Danger; Rational Thinking; Chapter 2 Irate Customers; React or Respond; Let Customers Vent; Your Voice; The Constructive Dialogue; Enigmatic Customers; The Dreaded Morning Call; Chapter 3 How We Learn; Inviting What is Conveyed; Never Give Up; Chapter 4 Grace Under Pressure; Think Before You Work; Physical Activity; Proper Diet; Self Talk; This Is Reality; Ten Strategies For Staying Courteous; Chapter 5 Section 1 -Aggregate Responses; Section 2 - Sensitive & Pragmatic Responses; Survey Summary; Screening For The Best CSRs Chapter 6 Conclusion


Stephen Coscia is a customer service manager and a popular speaker on topics of customer service and handling irate customers. He is also the author of the best-selling book,Tele-Stress.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.