Digital Influence Mercenaries | Buch | 978-1-68247-722-9 | www.sack.de

Buch, Englisch, 328 Seiten, Hardback, Format (B × H): 157 mm x 235 mm, Gewicht: 600 g

Digital Influence Mercenaries

Profits and Power Through Information Warfare
Erscheinungsjahr 2022
ISBN: 978-1-68247-722-9
Verlag: Naval Institute Press

Profits and Power Through Information Warfare

Buch, Englisch, 328 Seiten, Hardback, Format (B × H): 157 mm x 235 mm, Gewicht: 600 g

ISBN: 978-1-68247-722-9
Verlag: Naval Institute Press


In today’s online attention economy, supply and demand have created a rapidly growing market for firms and entrepreneurs using the tactics, tools, and strategies of digital influence warfare to gain profit and power. This book focuses on the more malicious types of online activity conducted by these ‘digital influence mercenaries’.

Digital Influence Mercenaries jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


James J. F. Forest is a professor at the University of Massachusetts Lowell, and a visiting professor at the Fletcher School, Tufts University. He previously served on the faculty of the United States Military Academy, West Point (2001-2010), and served as a senior fellow at the U.S. Joint Special Operations University (2010-2019). He has published over twenty books and dozens of articles on various international security topics.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.