Dittewig | Managing Partnerships for Maximum Performance | Buch | 978-3-89012-953-2 | sack.de

Buch, Englisch, Band 14, 318 Seiten, KUNST, Format (B × H): 140 mm x 210 mm, Gewicht: 415 g

Reihe: Electronic Commerce

Dittewig

Managing Partnerships for Maximum Performance

Buch, Englisch, Band 14, 318 Seiten, KUNST, Format (B × H): 140 mm x 210 mm, Gewicht: 415 g

Reihe: Electronic Commerce

ISBN: 978-3-89012-953-2
Verlag: Eul, J


In today’s increasingly competitive environment, collaborative business mod¬els have become pervasive; this trend has accelerated with the advent of the Internet. As a result, the question of how to turn these partnerships into a suc¬cess story has become key. Due to the horizontal structure of the information technology industry, companies here started to partner very early, thus being in the lead as regards leveraging the partners’ resources and managing multi¬ple partner relationships. Backed by extensive field research and comple¬mented by a thorough theoretical analysis, the book delivers the key insights from the industry’s dominant market players. At the same time it sheds light on a networking phenomenon up to nowpreviously neglected in the literature.
Dittewig Managing Partnerships for Maximum Performance jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.